вівторок, 16 лютого 2021 р.

Конкурс для справжнього українця !

 Конкурс творчих робіт

 до 30 - річчя Незалежності України

 "Найкраща. Єдина. Моя!" 

На конкурс приймаються творчі роботи на тему : "Найкраща. Єдина. Моя!" за наступними номінаціями:

1.Казка про Україну

Створення казки, головною героїнею є Україна.

2. Есе на тему: «Мій сонячний дім – це моя Україна»

При створенні необхідно  використовути всілякі асоціації, проводити паралелі, добирати аналогії.

3. Малюнок «Що для мене Україна?»

Зміст малюнку обирається автором відповідно теми номінації конкурсу.

Учасниками конкурсу можуть бути діти віком до 18 років.

Учасники подають електронну версію казки або есе (не більше 2-х друкованих сторінок), тільки українською мовою. Роботи подаються у вигляді файлів, створених в текстовому редакторі WORD. Необхідно дати назву своїй роботі відповідно теми номінації конкурсу.

На конкурс малюнків учасники подають сканкопію, або фото малюнка в форматі jpg, виконаного за допомогою різних матеріалів (гуаш, акварель, пастель, гелеві ручки, олівці, вугілля, масло і т.д.).

 

На конкурс не приймаються фото малюнків:

- поганої якості, змащені, нечіткі;

 - що не відповідають тематиці конкурсу;

 -  оброблені в графічному редакторі (фотомонтаж, фотоколаж, рамочки, фон, фільтри і т.д.);

- на які нанесено будь-яку електронну адресу або логотип.

 

Матеріали приймаються в електронному вигляді на електронну пошту: nata_biblio@ukr.net  або  biblio-child@ukr.net

В темі листа необхідно вказати назву конкурсу і місто/селище проживання;

 Разом із конкурсною роботою, додати окремий документ WORD, в якому вказати:

 - прізвище, ім'я та по батькові учасника;

- рік народження;

- домашня адреса, контактний номер телефону

 - вказати читачем якої бібліотеки він є

 

Початок проведення: січень 2021 року.

Кінцевий термін подання матеріалів: 10 червня 2021 року. Оголошення результатів: серпень 2021 року

Успіхів усім!!!

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар